i-landsproblem

Är det bara jag (av alla er utbytisar) som knappt vågar ha USA-relaterade tryck på tröjor längre? XD
 
Jag tycker den amerikanska flaggan är skitsnygg, och har därför många tröjor med det trycket, men den senaste tiden har det kännts jätteklyschigt att ha på sig den bara för att man ska flytta dit. Det är alltid någon som kommenterar att man "har en passande tröja" eller "redan börjat förbereda sig", och då känns det jättedumt - speciellt eftersom jag pratar om det så himla mycket, haha. Är iallafall lite jobbigt tycker jag;)
 
Vet inte hur intressant det här inlägget blev men orkade inte plugga mer so whatever, haha...
 
Las Vegas för två år sen. Hittade ingen annan bild med USA-flaggan  på datorn, så får bli den här igen;)
 
//Lollo


Kommentarer
Emma

Jag känner igen mig! :)

2013-02-10 @ 20:54:02
URL: http://americaemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback