Gränna

Hej på er! 
 
Idag har jag varit i Gränna och gått runt lite. Åkte dit direkt efter jobbet och tillsammans med hela familjen bar det sen av nerför Gränna-berget till hamnen där vi åt mat och tillbaka igen. Tog massa kort jag tänkte ta med till USA och visa, är så himla fint där!
 

Köpte även lite polkagrisar att ta med till värdfamiljen - känns ju nästan obligatorisk när man bor endast 30 minuter från deras ursprungsstad haha. En grej som var lite rolig är att de hade en speciell typ som kallades "Sverigestång". Den är blå och gul men smakar som vanligt. Perfekt! :D
(Hoppas inte familjen läser detta nu lol.. fail liksom.)

 
Annars då? Håller på med en fotobok om Sverige jag tänker ta med mig dit. Börjar bli sjukt stressig om jag vill ha den innan jag åker dock - måste beställa typ nu haha...
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback