Introducing: flaggan

Hej hej!
 
Sitter i bilen på väg upp till vansbro och har lite tråkigt, så tänkte försöka ge mig på att skriva ett inlägg från mobilen. Ingen aning om hur det konmer bli men får väl ändra lite när jag kommer hem om det blir katastrof, haha.
 
Igår var en sån där dag då jag verkligen försökte fixa sånt som står på min "inför USA"-lista. Rensade bland bilderna på datorn, valde ut bilder att skriva ut, letade upp lite rolig fakta om Sverige, skrev ut foto till visumet osv. 
 
Fick också säga ännu ett hejdå eftersom Sanna drar till Malta på språkresa snart och introducera min fina flagga. Fick iden från nån blogg jag läste precis när jag började fundera på stt åka, och tanken är alltså att folk ska få skriva små hälsningar på den och att jag sedan ska hänga upp den oå väggen i USA! Lite cheesy, men ändå - kul grej att ha! Än så länge är det ju bara en som skrivit men hoppas på fler;)
 
 
//Lollo


Kommentarer
Fredrika

Gud vilken kul ide! Ska nog också göra något liknande! :)

2013-07-06 @ 12:20:04
URL: http://fredrikasynnemar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback