School registration

Hej hej!
 
Har mejlat lite med min värdmamma de senaste dagarna och tydligen håller de på att registrera mig på skolan just nu! Spännande! :D
 
I alla fall så verkade det mesta bra så det skulle inte vara nåt problem. Var en spruta de inte hade fått information om att jag har tagit (sista hepatit B) men tog ju den redan i maj så har skickat ner en ny kopia på det pappret till dem. Undrar varför inte det har kommit fram? Oavsett får jag hoppas att det löser sig! Skulle vara jobbigt och behöva ta nya sprutor haha...
 

I söndags. Kommer sakna dessa pojkar asså.<3 Tre veckor kvar nu!!!!
 

//Lollo


Kommentarer
Anonym

Blogga mera! :D har tänkt länge på att åka nästa år & vill veta hur du förbereder dig osv! :)

Svar: Ska försöka! :) Och jag tycker verkligen du ska åka!!!:D
Lovisa

2013-07-24 @ 16:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback