Stewart!

Som jag redan berättat hade min värdfamilj en hund innan men som dog innan jag hann träffa henne, vilket såklart är jättetråkigt. Nu har familjen dock köpt en ny hund!
 
Stewart heter han, och jag kan knappt vänta tills jag får träffa honom! Är visserligen lite så där smårädd för hundar i allmänhet, men eftersom han inte är så stor lär det inte bli något problem. Han är 2 1/2 år gammal (vilket innebär att han antagligen inte är sådär jobbigt på som valpar kan vara) och allergivänlig eftersom pappan är allergisk (vilket innebär att han inte hårar så mycket). Perfekt helt enkelt!:D

De fick hem honom i fredags, vilket innebär att han är ganska ny även för dem. Känns faktiskt ganska skönt, för då blir inte jag helt främmande jämfört med de andra heller.

Här är en bild på honom, visst är han gullig?♥
 
 
//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback