Två veckor

Ja, nu är det alltså bara två veckor kvar tills jag åker och helt ärligt börjar det kännas lite jobbigt - det är så himla snart. Sitter och läser bloggar av folk som redan har åkt, varav vissa faktiskt är skrivna av personer jag träffat på alla utbytesträffar, och börjar ifrågasätta om jag verkligen är redo för det här?!
 
Missförstå mig inte; jag är fortfarande sjukt taggad. Det kommer bli jättekul verkligen. Men det är först nu när det börjar närma sig som jag inser att jag faktiskt ska åka iväg på riktigt. Innan har det mest kännts som en dröm och att alla ansökningar och sånt bara vart lite på skoj. Problem som hemlängtan och vem man man ska äta med första skoldagen, som man skrattat bort innan eftersom det är så långt kvar, börjat kännas seriösa och jag vet inte hur jag ska handskas med det. 
 
Får helt enkelt hoppas att det vänder snart. Och jag tror inte jag är den enda utbytesstudenten som ibland tänker "vad fan håller jag på med?". Det går både upp och ner ibland känns det jobbigt, det är en del av paketet. Man får helt enkelt hoppas att det kommer vara värt det i slutändan.
 
Lagom deprimerande bild huh?;)
 
//Lollo


Kommentarer
Emma

Håller sååå med om allt du säger!!!

2013-07-30 @ 12:46:01
URL: http://americaemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback