Visum!

Var och hämtade mitt visum idag! Tog bara tre dagar från det att jag var på ambassaden tills jag fick meddelande om att det hade kommit så gick verkligen jättesnabbt. 

När jag kollar på det här börjar allt kännas mer och mer verkligt. Jag menar, nu är det garanterat 100% att jag får komma in till USA och att jag faktisk ska till dit på riktigt. Känns sjukt att det är så himla nära nu!
 
Visste inte vad som var viktigt så strök över typ allt haha. 
 
En annan rolig sak är att jag nu vet ännu fler som ska åka samma dag som mig! Förutom Hannah som jag ju nämnt innan ska även Louise och Alice (som jag också träffade på min första utbytesträff i vintras) med! Jättekul verkligen, tror det kommer bli awesome! :D
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback