50 dagar

Hej hej! Hoppas ni haft en härlig midsommar! :D

USA börjar närma sig mer och mer nu. Mejlade med Jonathan på Explorius förra veckan, och tydligen håller de på och bokar flygbiljetter och sånt för alla studentenar nu - spännande! Har ju inte fått något exakt avresedatum än men jag räknar med att åka 13 Augusti; vilket är om 50 dagar. Inte alls mycket med andra ord. Har lagt till en liten countdown här på sidan så ni lättare kan se ^^
 
Hoppas dock på att få veta ett exakt datum snart, så jag vet vilka jag ska åka på Soft landing camp med. Hade ju varit kul om det var någon man träffat innan! Sen hoppas jag även att jag och Hanna kommer på samma. Hon ska nämligen också till OKC (ca 30 minuter ifrån mig) och hade ju vart skönt om man slapp flyga ensam från New York...
 
Annars har jag inte så mycket att säga för tillfället. Jag gör mitt bästa för att ha ett så bra lov som möjligt, trots en del jobb, och när det gäller USA fortsätter jag att mejla lite smått med värdfamiljen. I deras förra mail skrev de t.ex. att de håller på att dekorera mitt blivande rum så det blir lite mer "beboeligt". Längtar efter att få se det!:D

 
//Lollo


Kommentarer
Hannah

Åh det är då jag tror att jag åker också! :D Vi kanske hamnar på samma SLC!

Svar: Hoppas det! :D
Lovisa

2013-06-24 @ 19:39:20
URL: http://twoworldscollide.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback