Lite visumprat...

Hej på er!
 
Igår var det exakt 100 dagar sedan jag fick min värdfamlj; hur sjukt är inte det? 100 dagar. Känns som att det var nyss ju! Fatta då hur snabbt de ca 60 sista dagarna innan jag åker kommer gå? Herregud!!:O
 
Hade bara en lektion idag, så nu sitter jag hemma och fixar lite med min visumansökan. Har redan fixat det man måste göra på datorn (DS-160), men är en hel del kvar. Just nu sitter jag t.ex. i en telefonkö för att beställa personbevis - det går seeegt. Har plats 50 tror jag...
 
Har i all fall bokat en tid på Amerikanska ambassaden, så senast den 16 Juli måste det vara klart. Är det någon annan utbytis som ska dit då? Hade ju vart kul att kunna ta sällskap:)

Kan knappt fatta att det är så nära nu! 



//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback