Things to do before I die - part 3

Här kommer sista delen i min before I die-lista! Kommer med all säkerhet bli längre med tiden, men det här är "lite" ideer jag har just nu;)

51. Göra en ”Real life act”

52. Ta ett midnattsdopp

53. Beställa en cheeseburgare utan ost

54. Vara på Time Square vid tolv-slaget på nyårsafton

55. Släppa iväg en ”kinesisk lykta”

56. Låta håret växa enda ner till naveln

57. Bjuda in någon till mitt ”kontor”, och när de kommer vända sig om i stolen och säga ”I’ve been expecting you”

58. Rista in något i ett träd tillsammans med någon

59. Gå på röda mattan

60. Ordna ett Surprise-party för någon

61. Ha en bon-fire på stranden

62. Åka limousin

63. Äta en hel burk med Nutella på en gång

64. Ha ett pyjamas-party

65. Ha ett husdjur

66. Ha en sommarromans

67. Shoppa i NY

68. Leka kurragömma inne på IKEA

69. Skicka brev till någon random adress och se ifall de skriver tillbaka

70. Designa mitt eget drömhus

71. Ha ett stort vattenballongskrig

72. Lära mig köra bil

73. Lära mig flera språk flytande

74. Resa över hela världen, till alla platser jag vill se 

75. Göra allt på den här listan

 

 
Del 1  och  Del 2
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback