Tio till ett

 
10 saker jag tycker om:
Sommarkvällar
Bibliotek
Doften av skog
Nybakade bullar
Coca Cola
Sovmorgon
Akustiska gitarrer
Julen
Lila
Mina vänner och familj

9 saker jag tycker mindre om:
Regn
Stress
Fysik
Squash
Flingsmulor i botten av paketet
När ens favoritkaraktär dör i en bok/film
Sandiga fötter
Mensverk
Tomma Ben&Jerry's-burkar

8 bloggar jag läser:
l0ve.blogg.no
claraslife.devote.se
tonarsboken.blogspot.com
ameliesboktips.blogg.se
bookshelf.bogg.se
taylorswiftsweden.se
longdistanceletters.blogg.se
hungergamessweden.se

7 saker jag vill göra i framtiden:
Lära mig spela gitarr
Skriva en bok
Gå ut gymnasiet med bra betyg
RESA
Ha en sommarromans
Klara av tjejklassikern
Få barn
 
6 råsnygga män/killar:
Taylor Lautner
Nicholas Hault
Anton Ewald
Chace Crawford
Zac Efron
Harry Styles
 
5 saker jag är rädd för:
Spindlar
Mörker
Tornados
Åska
Framtiden

4 ord som beskriver mig:
Nyfiken
Organiserad
Nördig
Fangirlig (är det ett ord??)

3 saker jag ser fram emot:
Harry Potter Studio Tour i London nästa vecka!
Att flytta till Oklahoma (duhh)
Studenten.

2 böcker jag tycker om:
"Jellicoe Road" av Melina Marchetta. Den är bara så himla perfekt♥
"The fault in our stars" av John Green. Typ finaste boken någonsin, dör♥

1 bra låt:
"Safe and Sound" av Taylor Swift. Får seriöst rysningar varje gång, så himla bra och fin och underbar.

 
 
//Lollo


Kommentarer
Johanna

Jag tycker att John Green är as grym författare överhuvudtaget.

Svar: Ja, eller hur!?<3
Lovisa

2013-06-22 @ 19:15:29
URL: http://thirteenitis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback