Oklahoma!

Hej igen!
 
Nu är jag hemma och har hunnit samla mig något, så tänkte berätta lite om min placering!:D
 
Fick reda på den igår eftermiddag. Hade precis varit i skolan och satt i bilen på väg till Örebro när jag märkte att jag hade ett missat samtal från ett 08-nummer. Min första tanke var "Explorius" och hjärtat började såklart banka hundra gånger snabbare. För säkerhets skull kollade jag upp numret, och när jag väl fick veta att det var Explorius började hjärtat istället banka tusen gånger snabbare. Var sjukt nervös, men ringde tillbaka till dem och blev kopplad till Sofia, som sade att hon hade goda nyheter till mig - jag hade fått min placering!! Vet inte riktigt vad jag tänkte när hon berättade om den, försökte lyssna men allt typ snurra, och när jag lagt på skrek jag bara rakt ut, haha. Så himla glad!!!:D

Jag ska bo i Oklahoma City, som som ligger i delstaten Oklahoma. Det är en stor stad med lite över 500 000 invånare (lite skillnad mot Tranås 18 000...), och vädret är varmare än i Sverige, men inte extrem-varmt.
 
 
Skolan jag ska gå på heter Putnam City North High School. Den har över 2000 elever (stoooor), och massa olika aktiviteter. Färgerna är vinröd och guld, och de kallar sig för Panthers. Det tar ungefär 5 minuter från mitt hus till skolan med bil.
 
 
 
Och nu till det viktigaste: FAMILJEN! Den består av pappa William, mamma Sheri, John 16 år, Kathryn 13 år och hunden Lady. Jag kommer alltså få både värdsyskon och husdjur!! Så glad! De verkar jättesnälla och har lite samma intressen som jag, så är jättenöjd! Kanske berättar lite mer om dem sen, men vill inte lägga upp bilder och så utan deras tillåtelse...
 
 
 
Mejlade dem innan, så nu är det bara att vänta på svar!! Spännande!!:D
 
//Lollo


Kommentarer
Anna - Utbytesstudent 13/14

Ååh vad kul att du har fått din placering, jag väntar fortfarande på min :) Gud vad spännande!!

Svar: Ja, är väldigt nöjd med placeringen. Hoppas du får din snart med!:D Vill du göra ett länkbyte btw??:)
Lovisa

2013-03-11 @ 14:39:24
URL: http://cruising.blogg.se/
Anna - Utbytesstudent 13/14

Ja absolut! Jag länkar direkt! :)

2013-03-11 @ 17:03:36
URL: http://cruising.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback