Putnam City North High School

Hej på er!
 
Tänkte visa lite bilder på min blivande skola; Putnam City North High School. Som jag skrivit innan så har den ca 2200 elever, vilket innebär att den är väldigt stor. Färgerna är röd och guld, och maskoten är en Panther. Finns massa olika aktiviteter och sporter och välja bland, så vi får se vad det blir. Har ju funderat ett tag på Cross country-running eftersom att det iallafall är lite likt orientering, men kanske provar volleyboll eller basket?;)
 
Min värdmamma skickade en länk till skolans hemsida men den hackar väldigt mycket vilket är synd. Tror det beror på att jag är i Sverige (?) men vet inte, ska fråga lite mer om den nästa gång jag mejlar dem. Har iallafall hunnit kolla in dresscoden, matsedeln, the Bell-schedule och lite sånt; spännande!:D
 
 
 
 
 
 
 
Ovanför är det en karta på området där jag ska bo. Mitt hus är punkt A, och punkt B med den stora Football-planen är skolan! 
 
Är så himla taggad på att åka nu, och väntar spänt på nästa mejl från familjen;)

//Lollo


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback