Things to do before I die - part 1

Förra året så gjorde jag en lista på lite roliga saker jag vill göra innan jag dör. Vissa är ganska enkla och vissa är i princip omöjliga, men tänkte ändå att jag skulle dela med mig av den till er. Den är egentligen mycket längre, men här får ni de första 25!:)

 

1.   Hoppa fallskärm

2.   Hoppa bungee-jump

3.   Se alla Harry Potter-filmerna på rad

4.   Gå på en Taylor Swift-konsert

5.   Ha en ”walk in-closet”

6.   Pupliksurfa

7.   Lära mig surfa

8.   Åka på en road-trip genom USA

9.   Hoppa in i en taxi och skrika ”Follow that car!”

10. Hålla i en lejonunge

11. Åka första klass på ett flygplan

12. Kasta en ”drink” i ansiktet på någon

13. Vara ute och sjunga i regnet

14. Åka helikopter

15. Ordna ett eget ”Amazing Race”

16. Besöka alla 7 kontinenterna

17. Besöka alla 50 stater i USA

18. Klappa en delfin

19. Se en koala

20. Beställa något från Roomservic

21. Ta bilder i ett Photobooth

22. Lära mig jonglera

23. Lära mig spela gitarr

24. Sova under stjärnorna

25. Ta kort med en polaroidkamera

 

 

//Lollo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback