100 dagar kvar!

Hej hej!

Tänkte börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen denna vecka. Inte för att jag brukar uppdatera så ofta (kommer förhoppningsvis bli bättre när jag väl ÄR i USA lol) men ändå. Har varit ovanligt seg denna vecka på grund av allt plugg.

Som ni kanske förstod genom förra inlägget fick jag ett nytt mejl från värdfamiljen förra veckan, vilket jag blev väldigt glad över. Kännes verkligen skönt att kunna ha lite kontakt med dem nu innan så man vet vad man kan vänta sig och så - lite skillnad mot dem som får sin placering typ två dagar innan de åker liksom. Har fått reda på en massa roliga saker, men blir nog mer om det i ett annat inlägg. 

Förutom det mejlet jag fick i tordags fick mamma även ett mejl från min värdmamma under lördagen. Problemet är att jag inte får läsa det!!! Hon säger att det handlar om någoting "hemligt" som jag inte får veta än, och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag är väldgt nyfiken som person, och får snart panik haha. Hoppas det är något bra i alla fall!:)


En annan sak värd  att nämna är väl att det bara är 100 dagar kvar tills jag åker nu! Eller ja, plus minus några dagar för vet ju inte avresedatumet än (Någon exploriusare som vet när de släpps??) men ändå. Inte alls långt kvar ju, helt sjukt!!:D

 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback