About me, myself and I.

Sitter hemma ensam; sjuk och uttråkad, så här kommer ett sånt där halvt ointressant inlägg om mig...
 
Jag kan: Lösa en rubiks kub.
Jag vill: Kolla på PLL.
Jag borde: Plugga fysik.
Jag gillar: Att orientera.
Jag älskar: Att läsa.
Jag måste: Kissa.
Jag behöver: Duscha.
 
 
 
Jag lyssnar på: "Faller" med Norlie & KKV just nu.
Jag drömmer om: Att flytta till USA.
Jag vill resa till: Australien.
Jag hoppas: Att jag kommer få ett fantastiskt sommarlov.
Jag orkar inte: Göra någonting just nu.
Jag gråter: När någon nämner "The fault in our stars".
Jag skrattar: Alltid åt "VÄNNER".
 
 
 
Jag får: Snart byta hemstad på facebook!
Jag är stolt över: Mina betyg i nian.
Jag kan inte: Få så bra betyg igen.
Jag vill inte: Vara sjuk.
Jag borde inte: Sitta vid datorn så mycket.
Jag skulle inte: Vilja gå Samhäll.
Jag saknar: Nathalie och Sara♥
 
 
 
Jag gillar inte: Lakrits.
Jag älskar inte: Kräftor.
Jag måste inte: Träna idag.
Jag behöver inte: Ta några fler sprutor på ett tag.
Jag får inte: Någon Ben&Jerry's av mina föräldrar.
 
 
//Lollo


Kommentarer
Din favorit Sara (nikoo)

Söt! Saknar dig jättemycket :)<3

2013-05-29 @ 23:37:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback