Plugg

Hej hej! 
 
Slutade tidigare idag pga. inställd tyska, så har spenderat större delen av eftermiddagen med att plugga matte istället. Är nämligen så att min mattekurs ska sluta vid höstlovet egentligen, men eftersom jag inte är här då måste jag jobba klart de sista kapitlena själv nu innan sommaren. Eller ja, kunde ju välja att vänta tills jag kom tillbaka men då lär jag väl ha glömt allt så kände att det var bäst så här. 
 
Är det någon av er utbytisar som gör samma sak?
 
Oavsett så är det sjukt segt och tråkigt, så kände att jag var tvungen att blogga lite för att bli på bra humör igen:)

Hade väl inte så mycket mer att säga, haha. Aja, lovar att näste inlägg blir mer intressant!

 
//Lollo


Kommentarer
Axel Ericsson

Jag hade inget alternativ när det gällde att avsluta kurser i förtid. Kanske tur det, kunde blivit lite jobbigt att läsa in Fysik 2 ensam på ett halvår...

Svar: Ja, det hade det nog haha:) Grejen för mig mig var väl att jag i så fall skulle ha np på det vi gör nu om 1,5 år... Det hade också vart lite jobbigt;)
Lovisa

2013-05-06 @ 21:51:44
URL: http://axelericsson.blogg.se/
Nora Utter

Hei! Jeg går på skolen du skal gå på neste år med dine vertssøsken :) Jeg er fra Norge! Har lagt deg til på Facebook! Håper vi snakkes :)

Svar: Åhh vad kul!! Är den bra? Trivs du?? Har accepterat vänförfrågan:)
Lovisa

2013-05-07 @ 02:44:37
URL: http://norauf.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback