Pray for Oklahoma

Jag antar att de flesta av er har hört talas om det vid det här laget, men det har alltså varit en jättestor tornardo som totalförsört massa byggnader och kostat över 100 människor livet i staden Moore utanför Oklahoma City. Flera av offren var barn, och det hela är verkligen tragsikt och jättehemskt♥
 
Jag har inte riktigt funderat på det här innan; att risken för tornados finns där jag kommer bo. Min värdmamma skrev att det var ovanligt och att hon själv aldrig sett någon redan i hennes första mejl, så släppte det då, men nu blir jag lite orolig. Har mejlat med värdfamiljen, så jag vet att de är okej, men trots det bor de endast 30 minuter ifrån "olyckan". De hade tur helt enkelt, och den tanken är skrämmande. Samtidigt vet jag ju att det hon sade stämmer, risken är väldigt liten att den drabbar "mitt" område, så kommer inte låta det här förstöra mitt år på något sätt. Ville bara nämna det ändå, så att ni vet att de är okej och att jag har lite koll på det...
 
 
 

//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback