Studieuppehåll

Två inlägg på en dag - ni borde vara stolta! Haha...
 
Nej men efter förra inlägget kände jag att det behövdes lite roligare nyheter, så vi kör det nu. Eller roliga och roliga;  lite mindre ledsamma saker iaf.
 
Var och hämtade en blankett om studieuppehåll  idag och som jag har fyllt i och ska lämna tillbaka imorn! Det kändes väldigt officiellt och tanken "det här händer verkligen" slog mig ett par gånger - på ett positivt sätt såklart. Kan knappt fatta att jag snart åker!

Var även och tog min sista twinrix-spruta efter skolan. Gjorde skitont om jag ska vara ärlig, men skönt att det är över nu. Hatar sprutor:S
 
Rent allmänt änns som det börjar hända saker på USA-fronten nu, vilket är väldigt kul. Nu måste jag bara överleva de sista veckorna i skolan och sen är jag ju typ på väg!:D

 
//Lollo


Kommentarer
Elvira

Tja! Jag ska också åka som utbytesstudent till USA, men när jag frågade min rektor om ifall det var något papper jag skulle fylla i (eftersom jag uppenbarligen inte skulle gå på min skola nästa läsår) sa han att det inte var det :o Men nu ser jag folk överallt som fyller i som du gör! Fick du pappret från din skola eller någon annanstans?

Jätte fin blogg förresten :) Letar efter några som jag kanske följer under nästa läsår och din verkar mycket bra ^^

Ha de bra!
//Elvira

Svar: Tack så mycket!:D Jag visste inte heller att man skulle fylla i något papper, men eftersom typ alla andra verkade göra det frågade jag min studievägledare och så fick jag det xD Men alla skolor kanske inte har det? Har du frågat rektorn och han sagt nej är det nog inget problem!:)
Lovisa

2013-06-02 @ 15:35:56
URL: http://oneyearinusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback