Hej igen

Eftersom jag har gjort så mycket de snaste dagarna tänkte jag dela upp det i lite olika inlägg och börja med tisdag och onsdag. Känner att det blir lite rörigt om jag har för mycket info i ett inlägg haha.
 
tisdagen var det sista dagen i skolan innan Thanksgiving break vilket innebar att häften av mina classes i princip hade prov och den andra halvan gjorde vi inget. I Character Ed. kollade vi t.ex. på film - Charliw Browns Thanksgiving (snobben haha). På eftermiddagen kände jag min lite homesick men det försvann ganska fort när mina värdföräldrar kom hem och vi åkte iväg för att äta kvällsmat på The Red Lobster. Jag vet vad ni tänker mamma och pappa, "hon gillar ju inte ens skaldjur", men det löste sig fint då de hade jättegod fisk och helt underbara rolls (typ bröd). 



 
Onsdagen bjöd på en morgon fylld av PLL (kollade klart på alla avsnitt som finns tillgängliga så nu kan jag äntligen kolla på TV när det kommer tillbaka i Januari!) och efter lunch kom min vädfarmor och hämtade oss och så åjte vi hem till henne för att baka paj till thanksgiving. Jake&Joe (kusiner) var också där så var kul. Efter en tag kom dock Sheri och hämtade mig så jag skulle komma i tid till min första fotbollsmatch. Ja, det stämmer, jag som hatar fotboll är nu med i ett fotbollslag som till och med är utanför skolan. Är visserligen samma lag som skolans, men är en inomhuscup vi är med i som inte har med det och göra. I alla fall så förlorade vi matchen stort men tyckte ändå jag gjorde helt okej ifrån mg med tanke på att det var min första match någonsin och vi aldrig har tränat eller nåt.


//Lollo
 


Kommentarer
Anonym

Du och fotboll?
Du har ju inte ens tittat på en fotboll sedan du var tre år!

Svar: I KNOW! (med Monicas röst)
Lovisa

2013-12-01 @ 07:27:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback