Ifall ni undrade...

  • Om exakt en vecka är det Thanksgiving vilket betyder mat mat mat! Är så himla taggad!
  • I min Character Ed. håller vi på att lära oss en dikt vilket betyder att vi varje dag kastar står i en cirkel och kastar runt en boll mellan oss samtidigt som vi läser det högt.
  • Jag, min värdsyster och Oceane har köpt biljetter till Miley Cyrus konsert i Tulsa nästa vår och eftersom jag var typ världens största Hannah Montana fan för ett par år sen dör jag jag typ av lycka.
  • I helgen lärde jag mig he Cup song och känner mig ganska awesome haha.
  • Imorgon kommer jag äntligen få se Catching Fire. Fattar ni hur länge jag väntat på det här???!!!! (Och nej jag behöver inte någpn som kommer och ba: Den kom tidigare i Sverige, har redan sett den osv. okej?)
  • I min psychology class hade vi inget att göra sista minuterna så vi kollade på roliga youtube-videos. Bland annat en jätteskum video om några som sjöng inne på toaletten sammt denna lol.
 
 
 
 
//Lollo


Kommentarer
Anonym

Vilket företag/organisation åker du med? Är den bra?

2013-11-22 @ 09:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback