No one can hold me back, I ain't got time for that

Hej på er!
 
Idag har egentligen varit en ganska ointressant dag men kände ändå för att blogga så får väl göra det. Hände nte direkt något intressant i skolan förutom ett matteprov och "iställd" XC då båda coacherna var borta. (Och med inställd menar jag vi satt i omklädningsrummet hela timmen för Gud fröbjude att vi skulle åka hem tidigare!). 
 
Efter skolan så skulle min värdmamma komma och hämta mig och Katie men eftersom hon blev lite försenad följde jag med Anna hem ett litet tag. Hon bor precis brevid skolan så hängde där ett tag medans jag väntade, och passade även på att hämta upp min biljett - nästa vecka ska vi nämligen på Rihannas konsert här i Oklahoma City! Även att jag kanske inte är världens största fan gillar jag många av hennes låtar så ska bli jättekul!
 
Hmm.. vad mer kan jag säga om idag. Förutom att läsa och kolla på "Türkish für anfänger" (om du har haft tyska borde du veta vad det är, om inte så googla! Kärlek säger jag bara) så gjorde jag och min värdmamma även en tur till Hobby Lobby för att hitta grejer till en Scrap-book. Har nämligen en stort projekt (betygsavgörande definitivt) i Character Education som går ut på att göra en "Success-folder" om ens liv och alla sina framgångar. Bilder, minnen, osv. osv. Ska bli jättekul faktiskt så är väldigt taggad!
 
För att unvika en bildlöst inlägg kommer här en bild på mitt sovrumsfönster utifrån!

//Lollo


Kommentarer
Mamma

Rihanna, wow! Så häftigt, jag hade velat följa med. Och ja, jag SKA skicka länkar på tyskaövningar!
Alles gute

2013-11-05 @ 07:01:46
Mathilda

Hej hoppas du har det bra där borta!
Jag åker (förhoppningsvis) till USA 14/15 och jag har min "antagningsintervju" på fredag och jag är galet nervös! Har du några tips vad man kan tänka på när man ska/ är på intervju?

2013-11-05 @ 07:23:12
Lisa

Åh!!! Türkish für anfänger!!!! Saknar tyskan!! Har det kommit ut någon ny säsong? :) kram!

2013-11-05 @ 21:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback