Rihanna

Igår var jag alltså och såg Rihannas konsert här i Oklahoma City och det var helt underbart. Har aldrig varit på en så stor riktig konsert innan och det var så sjukt bra! Definitivt en upplevelse att minnas.
 
Från början så skulle jag bara gå med Anna (från Ryssland) men efter att ha pratat om det i skolan slutade det med att både Maria (Finland) och Oceane (Frankrike) hängde på så runt 6-tiden samlades vi hemma hos Anna för att tagga. Vi åt mat och hängde lite med hennes familj + familejvänner + Michael och lite efter sju begav vi oss sedan in mot Downtown och Cheseapeake Arena. 
 
Väl där visade det sig att våra biljetter blivit uppgraderade (!) så istället för de allra billigaste och sämsta platserna vi betalat för fick vi faktiskt några ganska bra. Inte de bästa såklart, men med tanke på vad vi betalade för det klagar jag definitivt inte. I alla fall så var vi väl där runt 8 och då började väntan. Som vanligt började det såklart sent så vi köpte lite dricka och lyssnade på rapparen som öppnade för henne (2 Chainz om ni vet vem det är?), och klockan elva började det till sist.
 
Så. Awesome. Trodde ärligt talat inte att jag var en speciellt stort Rihanna-fan innan och ville bara gå för att liksom, men till min förvåning kände jag igen över hälften av låtarna. Är ofta man hör dem på radion utan att tänka på vem det är liksom. Men som sagt - sjuuukt bra! Så himla glad att jag gick.
 
När konserten var slut runt tolv åkte vi alla hem till Anna igen och drack varm choklad (askallt ute här nu) och åt cupcakes. Satt och pratade och skickade bilder och gjorde läxor och lyssna på musik och flumma i ett par timmar och runt två-tre tiden gick vi till slut och lade oss (sov över där). Fick bara ca 5 timmars sömn men så himla värt det. En awesome dag!
 
Konserten var i samma arena som OKC Thunders spelar!

Jag, Anna, Oceane och Maria! Taggade!

Vi igen tillsammans med Annas värdsyster som körde oss.

Lugnet före stormen...

Pretty....
2 Chainz!

Jag och Maria haha
Med Oceane

Låt mig presentera Rihanna!!

Vill tillbaka<3

Cupcakes in my heart

My girls<3

//Lollo


Kommentarer
Mamma

Bara lite avundsjuk... men å andra sidan missar du Silva League 2 maj, har varit på planeringsmöte ikväll. Och middag med Thörnkvists i morgon!

2013-11-14 @ 23:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback