Talent show

Hej på er!
 
Idag har varit en riktigt bra dag här borta,. Varför vet jag inte för själva skoldagen var ganska normal men tror det kan bero på just det. Jag börjar vänja mig vid livet här och känna mig mer bekväm helt enkelt, Bra folk på lektionerna och lunchen, massa saker som pågår och typ första gången någonsin känner jag mig någorlunda social haha.
 
Efter skolan idag drog jag i alla fall hem till Anna (efter att ha plockat upp lite skräp för Be the change club såklart) och hängde där ett tag tills det var dags för PC Norths årliga talangjakt. Den hölls i aulan och även om de flesta väl var sådär så var det kul. Träffade lite folk att snacka med och förutom ett par riktigt bra upprädanden (t.ex. Staphanie i min XC) hade de massa pausunderhållning genom olika skits.
 
Annars har det inte hänt så mycket sen sist (förutom att jag läst Allegiant och omg, fortfarande i förnekelse över det slutet. Somnade bokstavligt talat medan jag skrev detta så ska sova nu. 
 
Haha hade ingen bärre bild på oss...

Pausunderhållning: HSM!

 "The Jonas Brothers" lol

Prisutdelning
 
 
Och just det: imorgon eftermiddag drar jag iväg på min sista camp-out för säsongen så vi hörs igen på söndag!

//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback