Veckan börjar bra

Hej på er!
 
Hur är det med er där hemma? Här borta så är allt ganska normalt - eller så normalt det nu kan bli i alla fall. Börjar vänja mig mer och mer vid det amerikanska livet och trivs faktiskt väldigt bra just nu.

I söndags kväll efter lägret beställde vi kinamat (som jag btw gillar nu mamma och pappa) och sen gick jag och lade mig så tidigt som möjligt. Trots det var jag helt slut när jag vaknade på måndagen och dagen i sig var väl inte speciellt kul men eftermiddagen var bra. Hade inte så mycket läxor så bara hängde, skypade med Victor, fixade med litre praktiska saker (dammsög m&p!) och snacka med Kate.På kvällen åkte vi även till min värdfarmor och åt kvällsmat vilket alltid är gott, samt träffade hennes syster + man och planerade mat inför Thanksgiving. Så taggad!
 
Idag var en ännu bättre dag, om man bortser från det faktum att midnattspermiären av Catching Fire var i Sverige och jag inte kunde gå. (Ja gråter typ så deprimerande den som spoilar är körd okej?). Efter skolan stannade jag kvar med Rachel och Chelsea och gjorde en project för min science class (målade naglarna och sprejade cooking spray på för att se om det torkar snabbare lol) och efter det mötte jag upp Maria, Anna och Oceane på Freddie's och så drog vi hem till mig och såg på The Hunger Games. Ingen av dem hade sett den (!?) så var ju tvungen att ändra på det.
 
Nu sitter och ser på nån asdålig "komedi" med min värdbror men ska väl snart gå och lägga mig - så oerhört trött. Vi hörs.
 
I I I I like it

 Min första lyckokaka

 På lunchen idag! Jag, Lexi, Nava och Oceane

 Chelsea och Rachel efter att vi spejat cooking spray på Chelsea's hand haha. Såg väldigt kostigt ut därav Rachels överdrivna min lol.
 
//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback