Bilder

Ännu en bild från homecoming!

 Jag och Ana!
 
 Nava och Lexi i kafeterian
 
 En bild från vårt senaste XC meet - som även var mitt sista:(

 Det var freaking kallt!

 Innan starten! Jag sprang med en hoodie under min jersey eftersom jag frös så mycket haha. Gick sådär eftersom jag tyvärr har gått och fått benhinneinflamation (så kan typ inte springa på träningarna nu...) men fick ändå sprnga Varsity vilket var kul!

 För att alla inlägg obviosly behöver en bild på världens bästa hund!

 En bild från när vi åt lunch på Which wich! Man tar en påse, skriver sitt namn och kryssar i vad man vill ha å sin macka, sen betalar man och väntar på att de ropar upp en. Smart eller vad?

 På Dillards hade de en kampanj för bröscancer och tycke detta var så himla smart haha, "breast divided" . (syftar alltså på OU och OSU)

 Mitt och Johns brainprohect för vår psykologi class haha.
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback