Hjälp?

Okej så jag har ett stort problem gällandd sport och aktiviteter nästa termin och jag behöver er hjälp. Har i princip två alternativ att välja mellan men har ingen aning om vilket som är bäst så nu får ni helt enkelt rösta!
 
1. Jag är med i Track, vilket i princip är löpning på en friidrottsbana 1,6 km. lite för kort för att jag ska vara riktigt nöjd men man kan väl säga att det är min typ av sport då jag gillar löpning. Väljer jag det här får jag antagligen vara med och tävla på riktigt och så vilket ju är bra, medans det negativa är att folket är lite sådär... De verksr inte sol min typ av personer så de jag skulle kunna hänga med är i princip min värdsyster, hennes kompis och Anna från Ryssland.
 
2. Jag spelar soccer alltså fotboll. Har aldrig gjort det innan och är inte alls bra vilket innebär att jag skulle spela för det sämsta laget och typ sitta på bänken alla matcher vilket kanske inte är så kul. Det positiva här är att typ alla fårn XC är med så skulle finnas masa tjejer att hänga med och så. 
 
Är så himla splittrad! Hjälp?
 
//Lollo


Kommentarer
Pappa

Jag tycker fotboll för det verkar roligare även om du inte får vara med och spela. Men under förutsättning att du får vara med och träna. Det behöver du säkert med tanke på allt onyttigt du äter

2013-10-19 @ 13:50:01
Mamma

Tycker du ska köra på fotboll. Bra träning och det skadar väl inte att prova något nytt? Men du får förstås känna själv vad som känns bäst.

2013-10-19 @ 15:49:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback