Opublicerade bilder

Jag och Stewart en dag när han bestämde sig för att min säng var mysig.

 Efter XC-meetet för två veckor sen åt jag, vsyster och vmamma lunch på en mongolisk (?) restaurang där man fick välja vad man ville ha, lägga det i en skål och sen stekte det åt en!

 Har varit totalt emot sådan här mat innan eftersom, ja jag vet inte - eftersom det är nytt antar jag - men det var jättegott! Var stolta mamma och pappa!!

 Lagom svettiga sådär på restaurangen haha.

 Köpte nya solglasögon innan förra campet! Dock inga av dessa.

 Inna soccer tryoutsen började förra veckan övade jag lite tillsammans med dessa tjejer! tror det var förra söndagen?

 Jag lät Katies kompis Emmas lillasyster Maddie leka med min telefon och det slutade så här. Den andra weirda snubben är min värdpappa om ni undrar haha.

 Flrra måndagen var jag och shoppade med Maria inför Twin day! Vi skulle köpa en tröja hmm...

 kom ju hem med en del kassar om man säger så.

 Det jag köpte.

 Min värdmammas chef skickade dem här till oss haha! tydligen har hon släktingar från Sverige eller nåt?

I torsdags på lunchen! Brukar sitta med dem + några till.

 Hmm pappa avundsjuk? Vi brukar för det mesta ha denna stående i garaget men i torsdags fick jag åka lite! (även om jag av någon anledning inte fick köra?)

 En bild på mitt psykologi-klassrum som ironiskt nog precis blivit ommöblerat och inte ser ut sähär längre.

 Kunde inte stå emot cupcake-fredag förra veckan.

 Ännu en bild på söta lilla Stewie<3

 Har fått min senior spirit shirt nu! Ser ut så här på framsidan och på baksidan står det "Swedish meep" haha.


//Lollo
 


Kommentarer
Pappa

Vad är det för bil?
Du har ju alltid tjatat om en röd sportbil!
Jag vill också åka!

2013-10-19 @ 13:50:58
Pappa

Vad betyder meep?

2013-10-19 @ 13:51:31
Denise

Hej Lovisa!
Min kompis är utbytesstudent i USA precis som du. Det jag undrar är om du saknar dina kompisar i Sverige ofta? Jag saknar iaf min kompis så det gör ont. Hur är det me det utbytisar? Saknar ni mycket eller har ni saker på gång hela tiden att ni inte hinner svara? :)

2013-10-20 @ 15:12:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback