Uppdatering i bilder


På rockclimbingen förra veckan fick vi klättra på utomhusväggen som är typ 3 gånger så hög som en vanlig. Var sjukt jobbigt men jättehäftigt när man kom upp till toppen med fin utsikt över downtown!


På engelskan i fredags!

 Provade kool-aid för första gången i helgen! Är ett slags pulver man blandar med socker och vatten så det blir typ som saft, helt ok.

 En bild från när vi gjorde oss i ordning till fall ball!

 Hängde ett tag med finaste Maria och Michael igår.

 Min älskling

 Blommor som mina värdföräldrar köpte till mitt rum!

 I väntan på skjuts hem. Katie i ett nötskal.

 De har redan juldekorationer innne på Kohls??????

 No comment

 En till bild från fall ball! Jag, Ana och Oceane.


//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer
Mormor & morfar

Jättefin klänning! Är så roligt att få se och läsa allt du får uppleva.Ett försenat grattis till din vmamma hon fyllde ju år!Vi mår bra och har nya fönster i huset nu.Puss o kram fr.mormor

2013-10-30 @ 11:30:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback