Amerikanare och djungelvrål

 
 
//Lollo


Kommentarer
Amanda

Hej jag undrar bara hur det går mer kosten?
Jag ska själv åka nästa år (tror jag :P) och jag är rädd för att gå upp för mycket samtidigt som jag inte vill tacka nej till för mycket mat heller. Det är ju ändå e del av upplevelsen. Men går det att välja nyttigare mat till exempel i skolan och när du är ute på restaurang med kompisar eller värdfamiljen?
Sen undrar jag också vad du äter till frukost? Är det typ pannkakor hela tiden eller kan du äta typ vanlig svensk frukost som bröd och yoghurt?

Tack på förhand! Din blogg är den bästa utbytesbloggen det här året helt klart. Jag tittar in varje dag för att se om du har uppdaterat haha :P

/Amanda

2013-09-22 @ 21:08:31
Elin ♥

Haha, lite roligt att nästan allas första reaktion var att spotta ut den. Var det ens någon som tyckte det var gott?? :) Vill/behöver/önskar du ha något mer godis där borta?
Saknar dig, massa kramar Elin ♡

Svar: Hej Elin! Först av all vill jag säga att ja, jag såg din förra kommentar också men väntade med att publicera till jag skulle ha tid att svara haha! Ja, det var faktiskt en del som tyckte det var gott, men de flesta tyckte det var äckligt... Klart jag vill ha mer godis! Choklad, surt - om du nu skulle vara så underbar att skicka får du gärna prata med min mamma för hon har lite mer detaljer. Saknar dig massa med och ge gärnet på träningarna nu - du är bäst! Kramz3
Lovisa

2013-09-25 @ 07:07:05
Madde

Kommer ihåg den där reaktionen från när jag var iväg! Så kul var det haha! Ska ta med mig x antal påsar nu när jag börjar på college! :)

2013-12-14 @ 21:15:26
URL: http://thecollegekid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback