De senaste dagarna

Hej på er!

Har fått lite kritik på bland annat twitter att jag borde blogga mer så får väl göra det. Orkar dock inte sitta och skirva massa så tänker köra på lite bilder och bildtexter.

Tänkte börja med att visa ett par från igårkväll när jag, Katie och mina värdföräldrar spenderade lite tid i ett köpcenter som ligger här i närheten. De hade jättemånga bra affärer och hann ju definitivt inte gå till alla men var ändå jättekul!

 Innan vi började själva shoppingen åt vi kvällsmat på en italensk restaurang och eftersom jag älskar i  princip all italensk mat (typ...) så åt jag tills jag höll på att spricka. Så värt det dock för var himla gott!

Efter maten gick jag och Katie iväg för oss själva för att kolla i affärer och det slytade med att jag köpte det här! Och ja, jag har insett att jag inte är en modebloggerska, men jag försökte i alla fall.

 När vi stannade till vi mataffären på vägen hem såg vi en bil med det här registreringsnumret! Cooolt!
En annan bild från igår fast i skolan. Alla Seniors hade ett stort möte i aulan under Panther Time där vi fick massa information om College osv. Inte jätteintressant för mig eftersom jag inte ska gå på College men slapp ju i alla fall lite av lektionerna plus att jag fick beställa min cap and gown! Exciting! Satt även och snackade med en tjej in min panther time hela tiden så vsr ganska najs.

Det här en tjej i min Environmental Science class som jag tyvärr har glömt namnet på. Brukar i alla fall sitta brevid henne och en annan tjej där och de är båda jättensnälla! Är en ganska lätt class också så gillar den jättemycket och min lärare är rolig. Tror han gillar mig också för är den enda eleven som fortfarande ligger på 100% i alla uppgifter vi gjort haha!
Som ni ser har vi kommit in på ett skoltema nu haha. Den här bilden tog jag faktiskt i syftet att skickade den till mina kompisar på kik, men kan ju lika gärna visa den här med. Är på engelska-lektionen när min lärare har högläsning ur vår textbok. Har jag någon aning om vad texten handlade om? Nej...
 
 Här är en random bild på korridoren som jag tog när jag var på toa under mattelektionen haha. Höll på att skriva prov men fick trots det gå ut (?!) vilket trots allt var väldigt tur för annars hade jag typ kissat på mig haha. Provet gick också bra btw, 96/100. 
 
Medans ni får se ännu en bild på en korridor och lite skåp tänkte jag berätta lite om den nya utbytesstudenten från Finland! Hon heter Maria, kan svenska och verkar jättesnäll! Var dock lite awkward när jag skulle prata med henna idag för visste inte om det var hon eller inte (hade bara sett en bild innan) så gick bara fram lite random och frågade. Som tur var hade jag rätt för hade vart lite awkward annars haha. I alla fall så är hon även i min history class och XC så förhoppningsvis kommer vi kunna prata lite mer. Ska även äta lunch med henne imorgon!
 
Här är ännu en (suddig) bild på kafeterian! Men som sagt så är den uppdelad i två delar så finns ett till lika stort område + utomhus med!

 Avslutar med en bild på underbara Stewart!<3
 

Saknar er hemma i Sverige och hoppas ni har det bra!


//Lollo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mormor & morfar

Hej älskling. Undrar om du städar ditt rum och badrummet själv? Hjälper du till med annat j hushållet? "syskongnabbas" ni dina "värdsyskon" och du.Säg du till din värdpappa att du är Hildegard den IV när han skojar med dig,Förresten grattis på förhand det är vår namnsdag den 17.Kram från Mormor

Svar: Älskar er!!!<3
Lovisa

2013-09-13 @ 22:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback