Friday night

Hej på er allihopa! 
 
Idag har jag varit på ännu en high school football-game vilket precis som förra gången var väldigt coolt! Det var en "pink out" denna vecka för att stötta bröstcancer så alla i publiken hade i princip rosa på sig, inklusive mig. Gick till och med så långt att jag köpte en tröja haha! De säljer typ en varje vecka för olika anledningar (oftast football-games och liknande) så köper inte varje gång men kände att jag ändå vill ha några tröjor med mig hem! Önskar dock att jag köpt Jamkin' me crazy-tröjan för den vara lila haha (min favoritfärg för de som inte vet).
 
I alla fall; football. Jag hade bestämt att jag skulle träffa Maria och några andra på matchen och se på den med dem, men när jag kom dit var de inte där eftersom de var försenade. Slutade därför med att jag hängde ett tag med Che och hennes kompisar istället - vilket ju var minst lika trevligt det - tills Maria; Michael, Karla och Rodrigo kom. Då gick jag över till dem för andra halvan. Fattade mycket mer av spelet denna gången eftersom jag ju varit på OU-matchen, och eftersom vi vann så var det ju extra kul med! Visserligen var det andra laget typ det sämsta i hela distriktet men whatever...  Update: okej det här är lite pinsamt men tydligen förlorade vi matchen haha. Där får man för att man går hem när det är 5 minuter kvar av matchen...
 
Bilder! Ber om ursäkt för den usla kvaliten, men är svårt när alla rör sig samtidigt.
 
Förra gången var vi på andra sidan (borta) men nu var vi på "hemmaplan" vilket innebar bättre platser och mera utrymme!
 
 Let's go pink panthers haha!
 
 Två kompisar till Che som jag tyvärr glömt namnet på haha.
 
 Efter halva tiden så kom bandet ut och spelade. Vi fick också se en uppvisning från massa små cheerleaders som gick i typ förskolan till femman - jättegulligt!
 
 Cheerleaders från vår skola!
 
 Michael, Maria och jag!
 
 Varje gång vi fick poäng var det en kille som sprang ut och gjorde armhävningar för varje poäng vi hade (blev alltså flera för varje gång) medans alla i "the students section" räknade högt haha.
 
 Foreigners -Rodrigo (Spanien), jag och Maria (Finland).
 
 Pom.
 
 Här är en lite bättre bild på min WinWin-week tröja med!
 

Precis som alla andra helger är det en hel del på gång så vi får se hur uppdateringen bli, men ska göra mitt bästa!


//Lollo


Kommentarer
Kicki

hej Lollo,
Du verkar ha jättekul!
Hälsningar och kram från familjen Larsson

2013-09-21 @ 11:55:10
Anna

Jag ska till USA nästa år och har precis fått min amerikanska oraganisation cetusa. Visst har du den också? Hur är den och har den några resor under året? Superbra blogg!! :D

2013-09-21 @ 17:20:35
Nora Utter

Åh, verdens fineste vertssøster på pom <3 er så rart å se henne på din blogg, haha

Svar: Haha, vem av dem är det? :)
Lovisa

2013-09-22 @ 01:37:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback