Kort uppdatering

Hej på er igen!
 
Vill börja med och tacka för alla "rösterna" eller vad man nu ska säga angående bilderna. Blev helt chockad när jag vaknade i morse för var jättemånga som kommenterat vilken de gillade bäst osv. Så tack för det! Och nu när jag vet att ni faktiskt kan kommentera så ska jag nog börja förvänta mig lite mer av er, är nyckeln att ställa frågor?
 
Om vi då ska återgå till bilderna så hade ni ärligt talat ganska delade åsikter om vilka som var bäst, men efter att ha skrivit ut dem och insett att storfavoriten "vinter" blev ganska suddig bestämde jag mig till slut för de två med blommor istället. Lämnade in dem tidigare idag och hoppas det blir bra i alla fall!
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bakat en ny sats chokladbollar då förra ju var till tävlingen, varit i kyrkan, skypat med My och shoppat lite på Target och Kohls. Har fortfarande alldeles för lite kläder här för att känna mig helt bekväm haha.
 
Har egentligen inte så mycket mer att säga. Klockan är runt halv nio på kvällen här och jag ska duscha, måla naglarna och packa min väska till skolan imorgon - och sen planerar jag även att läsa lite. Har inte gjort det på sjukt länge så börjar bli dags. Saknar er där hemma jättemycket och jag hoppas ni haft en bra helg!<3
 
Katies "Kanelbullar" som hon lämnade in!

Tog en bild inne på Target haha.
 
 "Dagens inköp". Känner mig lite som en modebloggerska lol...
 

//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

kan du inte ta svenskt godis/mat och filma när du bjuder på det för att se deras reaktioner?

2013-09-09 @ 06:59:05
Elizabeth Lindlöf

Hej Lovisa!

Det är riktigt roligt att läsa det du skriver och jag gläds med dig! Njut och fortsätt att ha det roligt och lär dig massor. Du var faktiskt duktig på engelska redan innan du åkte :)

Kramar Elizabeth

Svar: Tack så mycket haha! :D Kram.
Lovisa

2013-09-09 @ 14:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback