En månad!

Idag är det äntligen fredag och ännu en skolvecka har gått. Det är också exakt en månad sedan jag lämnade Sverige, var har tiden gått? Man märker att saker och ting börjar dra igång på allvar och har redan hunnit med flera prov och inlämningar. Har även en hel del kvar till nästa vecka som måste göras nu i helgen...kul. 
 
Idag började i alla fall ganska normalt med 3 vanliga tråkiga lektioner men efter lunch (som jag bland annat åt med Maria plus en massa annat random folk) var det dags för ännu ett XC-meet så jag och resten av laget satte oss på en gul skolbuss med destination Norman som ligger ca en timme härifrån. Själva tävlingen gick sådär för var väldigt många som var med och var långt ifrån medalj trots att jag sprang i JV, men var kul ändå. Jag börjar lära känna tjejerna bättre och bättre och känner mig mer som en del av laget nu än jag gjorde inanna så det är ju bra! Och just det; hade med Djungelvrål till tävlingen idag och är så himla kul att se folks reaktioner haha! Ska försöka klippa ihop en video i helgen.
 
Nu ska jag kolla på film med värdfamiljen och allmänt mysa, är så himla trött.  Bilder från idag:

Jag var med i skoltidningen tillsammans med några av de andra utbytisarna!

 Påväg till tävlingen! Mikayla, Katie och jag var lite skeptiska till regnet som öste ner utanför fönstret men som tur var drog det över tills vi skulle av igen.
 
 Varsity startar! Sprang som sagt JV idag eftersom de ville låta ett par andra tjejer testa Varsity.
 
 Vet inte om ni ser men var i alla fall ett stort djur med horn jag glömt namnet på haha.
 
Jag och den franska utbytesstudenten på väg upp på den gula skolbussen haha! (Ja det var awkward att ta den bilden).
 
 Kul på bussen lol.
 
 Victoria gillade Djungelvrålen! :O

När vi kom tillbaka till skolan hade vår skjuts hem inte kommit än. Vi var glada över det. Typ.
 
 Det positiva var att jag fick tid över till att ta massa bilder utanför skolan och i vårt Fieldouse! Här är en bild på hur våra skåp på XC ser ut.
 
Här är var vi brukar samlas varje dag innan vi springer!

 The track and the football field.
 
Panthers!
 
 Utanför gympasalen.
 
 Jag utanför huvudentren!
 
 Rice Krispey treats som vi gjorde idag (i princip flingor och smälta marshmallows lol).
//Lollo
 


Kommentarer
Mamma

Hej, går det att fixa så att man kan läsa hela artikeln?

2013-09-14 @ 17:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback