Uppdatering

Hej på er!
 
Förlåt för att jag inte uppdaterat på ettt par dagar, har varit så himla upptagen så har helt enkelt inte hunnit. Gick liksom upp vid 5 idag för att kunna skriva det här!
 
I måndags var jag som sagt hemma från skolan. Egentligen skulle min anledning till detta vara "senior skip day" men eftersom jag är jag gick jag såklart och blev sjuk på rikigt med en rejäl förkylning. Spenderade hela dagen i sängen och framåt kvällen begav jag och min värdmamma oss iväg till en läkare för att få medicin...
 
Tisdagen var ett rent helvete om jag ska vara ärlig. Var tvungen att gå till skolan trots att jag inte mådde helt okej, skriva två prov och ta igen massa missat arbete. Enda positiva är kanske att jag slapp springa lika långt som alla andra på XC - de sprang nämligen 4 miles denna gång! Jag sprang två och satt sett i skolbussen och vilade (vi åkte iväg ill ett annat område för att springa). Eftermiddagen spenderades sedan med mina läxor inomhus då det ösregnade ute. Och blixtrade. Och åskade. Usch.
 
Igår var lite bättre, även om jag fortfarande inte mår riktigt bra. Tog mig genom skoldagen (utan att springa något på XC) och efter skolan drog jag hem till Maria tillsammans med Karla och Victoria och hängde. Var jätteskönt att bara hitta på något normalt. Vid sextiden skulle de däremot gå på en soccer-game på skolan och då drog jag jag hem - man kan inte ignorera sina läxor för evigt. Har fortfarande lite att göra innan skolan idag haha.
 
Hos läkaren...

På måndagskvällen åt vi på Arby's vilket typ är hamburgare/mackor ställe (hamburgebröd med rostbiff!) och de hade även världens godaste pommes - curly and waffle.
 
 utsikten från mitt fönster när det var storm ute. Och nej, bilden gör det inte rättvisa.
 
 Hade min första Tornado-drill igår! Innebar mest att vi satt längs väggarna och snackade dock haha.
 
 Jag och Maria på XC! (hon sprang inte heller)
 
 Meepsters!
 
 Min Environmental Science-läxa, vad tycks?
 
 För er som ville läsa artikeln! Hoppas ni kan se... (och nej allt stämmer inte, är t.ex. senior men aja)
 

Idag fyller Maria år så blir nog att hitta på något efter skolan där men vi får se! Ska försöka uppdatera snart igen!
 
//Lollo
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Krya på dig <3

2013-09-19 @ 21:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback