De senaste två dagarna har jag...

• Tagit "nationella" i historia och gjort ganska bra ifrån mig.

• Skypat med min lillebror på matten och engelskan.

• Varit på min sista team dinner med soccer.

• Känns mig nostalgisk och sett på Rosa The Movie.

• Försovit mig och stressat så in i för att inte bli sen till skolan.

• Lärt mig att Sverige ligger i Australien. I alla fall om du frågar min Ameican Bestie Rachel.

• Gosat med världens bästa hund och insett hur mycket jag kommer sakna honom när jag åker hem.

• Blivit så solbränd på axlarna att jag inte längre kan bära min ryggsäck normalt.

Jag, Rachel och våra kakor<3


Min älskling!<3

Anna hostade vår team dinner igåg och hemmes föräldrar överraskade henne med en cookie cake då hon fyller år imorgon.

//Lollo





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback