Ett år sen

Idag är det den 13 Augusti, vilket betyder att det nu är exakt ett år sedan jag åkte till USA. Heeelt sjukt. Känns som det var igår jag sa hejdå till min familj på flygplatsen och klev på planet - rädd, nervös, taggad, ledsen, glad och allt där emellan. Samtidigt känns det som det var ett helt liv sen, vilket det på ett sätt är. Mitt utbytesår förändrade mig, och jag är inte riktigt samma person som jag var när jag åkte. På ett bra sätt, hoppas jag.
 
Nu är det nya studenter som åker iväg, på sitt livs äventyr. Vissa är redan framme medan vissa fortfarande väntar på familj, men oavsett det så vill jag önska er alla lycka till. Ni kliver in i en ny värld, som kan verka läskig till en början, men håll ut. Jag kan lova er att det kommer bli ett av det bästa åren i era liv.
 
 
 
 
 
Ett extra stort lycka till blir det till Leonie från Tyskland som kommer fram till OKC idag och måste bo med desa tokstollar haha. Nej, snarare grattis till att de fått världens bästa värdfamilj<3
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback