Äre sommar eller?

Hej på er!
 
Hur är det med er kära läsare? Här i Oklahoma är det riktigt bra för tillfället. Vi har lämnat minusgraderna långt bakom oss efter denna helgen och idag var +25 och sol ute. Kändes som en riktigt härligt svensk sommardag och kan knappt fatta att det bara är februari???
 
De senastetvå dagarna har varit ganska chill. Har som vanligt inte så där jättemycket att göra i skolan (måste btw ta mig tid att skriva ett inlägg om det!) så har mest pratat med kompisar eller spenderat kvalitetstid med mobilen under skoldagen. Vi har också börjar med riktigt fotbollsträning på soccer nu och inte bara fitness så är riktigt kul där med även om jag suger haha.
 
Igår efter skolan så drog jag till ett köpcenter med mina värdföräldrar och värdsyster. Gick omkring med Kate och kollade på kläder och bara snacka vilket var jättekul och härligt. Älskar hur vi kan prata om allt och inget hur länge som helst. Älskar också att de har Starbucks inne i köpcentret hehe.
 
Vad som ska ske idag vet jag inte. Förhoppningsvis kan min värdpappa skjutsa mig till en bokaffär eller nåt men annars är det ju också PLL ikväll -tagga! Älskar att kunna se det live på TV här^^  
 
Starbucks in my <3

Idag på historian fick vi gå ifrån lektionen för att se på när Karla i mitt fotbollslag signade till att spela för ett college! Duktigt tjej det! Är btw. min coach som håller i micken.

Chelsea började gråta på lektionen för att hon älskar sengångare så mycket. Skojar inte, är hennes favoritdjur haha
 
With my babe Rachel<3
 
//Lollo
 


Kommentarer
johanna

vad heter den där starbucks drycken? såg ju asgod ut!

2014-02-22 @ 00:33:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback