Fredag typ

Hej på er!
 
Hur mår ni? Själv är jag ganska trött eftersom jag gick upp en hallvtimma tidigare idag för att blogga. Kommer inte hinna ikväll för efter fotbollsträningen måste jag packa, åka på team dinner med fotbollen och sen direkt dra iväg för vi ska nämligen till New Orleans! Skolan är ledig imorgon och eftersom vi har en 3 dagar lång helg bestämde vi oss därför för en road trip:)
 
Vet inte om jag kommer kunna blogga något under tiden men vi får se, annars får ni ett långt inlägg senare! Nedan kommer också lite bilder från igår och förrgår. Har varit två ganska bra dagar faktiskt, även om jag var i skolan. Har kollat lite OS, läst VA, haft en normal fotbollsträning utan snö, får vår matchkläder m.m... Har bara varit bra helt enkelt och är faktiskt himla glad att vara här i Oklahoma!
 
Science med de bästa!

Hehe..läste lite i skolan med...hehe
 
 Ehh ja.
 
 På väg hem från skolan/träningen med Kate!

 Vi tyckte vi var tvugna att smaka på dessa
 
Och köpa lite donuts pga Valentines day
 
Kate hade typ köpt handtatueringar i form av djur?? haha
 
Mina soccer-kläder! Ville ju helst ha 16 eftersom det är mitt turnummer men det var upptage så fick bli 26 - helt ok det med!
 
Nu måste jag snart dra till skolan så vi hörs!

//Lollo
 


Kommentarer
Mormor & morfar

Ha en trevlig långhelg i New Orleans Puss och kram från Mormor och Morfar. Vi älskar dig!

2014-02-13 @ 18:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback