Last Friday Night

Hej på er!
 
Igår hade vi ännu en snowday vilket för mig innebar en ganska seg dag då jag inte kunde ta mig någonstans. Youbute, Netflix, skype med familjen och OS-invigningen via skype och vår v hemma i Sverige haha.
 
Vid halv 6 tiden kom sedan min vmamma hem och vi åkte till ett hamburgare-ställe och åt innan hon skjutsade mig hem till Rachel. Hon och jag plus massa annat folk som jag inte känner (hennes syskon, plastsyskon och deras kompisar etc.) drog sedan iväg på Laser Tag! Har aldrig gjort det förut och var såklart asdålig men himla kul var det! Man blev ju värsta inne i det liksom, och vi hade gått all in med ansiktsmålning och svarta kläder lol. 
 
Körde i alla fall två gånger (sista gången var det bara vårt gäng + 4 pers haha) och efteråt åkte vi till Braums där vi sedan hängde ett tag innan det bar sig av hemåt igen. En riktigt lyckad kväll!
 
Mina och Rachels selfies for the day<3
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback