Polar Run

Hej igen!
 
Tänkte ta och berätta lite om min morgon som bestod av en Polar run. Det är som det låter en "lopp" som vi i fotbollslaget springer ute i kylan för att samle pengar till kläder, coachernas löner osv. Vi hade innan fått samla sponsorer som sponsrat oss med $1-$5, och för varje lap vi sprang var de tvugna att betala det. Totalt kunde man springa 20 varv runt tracken så alltså 5 miles/8km. Var ganska kallt och jobbigt (helt slut efteråt, har ju vant mig vid XC:s stadiga 2 miles) men ändå riktigt kul. Kände värsta team-spirit! De flesta klarade 20 varv med då man kunde springa i sin egen takt så är ju riktigt gött!
 
Nu har jag duschat, njutut av en smoothie från Panera och sett på Mello och snart så ska jag dra iväg på bio med min värdsyster. Vi ska se "That Awkward Moment" och är riktigt taggad. Bra helg so far alltså!
 
Lite bilder från morgonen:

Precis efter loppet.

 Jag och Che

 Maria und ich

 Min älskade Panera-smoothie<3

 Nästan hela lagen med Coach Kurey i mitten!

 Not dead - can't quit!
 

//Lollo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback