söndag till måndag

Hej hej!
 
Tänkte ta och berätta lite om de senaste dagarna som gått sen jag blogga sist. Om vi ska börja med igår så blev det väl inte precis som jag tänkt mig. Efter lite händelser inom min värdfamilj som jag inte vill ta upp på bloggen (inget allvarligt dock - ni behöver inte oroa er!) så slutade det med att jag och Kate var ensamma hemma hela dagen och gjorde typ ingenting. Såg lite på OS (silver till Hellner!) och tog en promenad till Jimmy's Egg, som ligger en bit från mitt hus, för lunch men annars var det väl mest twitter och lek med Stewart som gällde. Framåt kvällen kom resten av familjen hem och då drog jag och min värdpappa iväg till en bokhandel för att köpa en bok till mig som jag sedan spenderade resten av kvällen samt natten med att läsa. 
 
Idag var en hyfsat bra dag måste jag säga. Kändes skönt att komma tillbaka till skolan igen och vara en gnutta produktiv även om de flesta lektioner var rätt så chill. Nu när jag tänker på det så var det nog faktiskt bara en lektioner jag ens gjorde något i eftersom till och med soccer var inställt, men aja. Var kul att träffa lite människor igen + att slappa lektioner innebar att jag kunde läsa klart min bok (Var det någon som sade nörd???).samt skypa med familjen, mina gudföräldrar och Sanna! Himla kul:)
 
Efter skolan så hängde jag med Oceane hem (fick åka skolbuss på riktigt för första gången och inte bara för XC!) och hängde där ett tag innan min värdpappa hämtade mig vid middagstid. Sen åkte vi iväg till ännu två bokaffärer då jag tydligen blivit besatt av Vampire Academy och köpte tre till i serien. Och nej mamma och pappa, oroa er inte, jag kommer antingen sälja eller ge bort dem haha. Och ja, det är väl ungefär var jag befinner mig nu. 
 
Ganska normala men ändå händelserika dagar alltså. Här är lite bilder:

@ the mall i lördags

 Jag och lilla Stewie

 jimmy's Egg

 Såg detta på Barnes & Noble - så stolt!

 I skolbussen

 Oceane's värdfamilj har två månader gamla tvilling-valpar. Hur söta?

 Hehe

 Asså dör hahaha

//Lollo
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback