Älskade helg

Hej på er! 
 
Tänkte ta och berätta lite om hur min helg! I lördags började jag dagen med ett besök på Martin Nature Park tillsammans med mina värdföräldrar. Är typ ett område med massa skog, gräs och stigar man kan gå ut och gå i och var jättemysigt. Kände mig precis som hemma och fick ett så himla sug efter orientering - trodde aldrig jag skulle sakna det så här mycket.
 
Fina värdföräldrar<3

 Wohoo typ haha

 <3
På väg hem stannade vi till och åt lunch (samma ställe vi åt på min första dag här, vilka throwbacks) och efter lite vila hemma bar det sedan av mot Soccer City för min sista inomhusmatch. Som vanligt förlorade vi men känner ändå att jag börjar lära mig lite - hoppas det blir bättre när vi faktiskt har har haft lite riktiga träningar. Om jag nu kan vara med på dem vill säga - mina benhinnor gör himla ont....
 
Efter matchen åkte jag hem för att duscha och sen bar det genast av för middag. Vi åt på ett japanskt ställe där de lagar maten framför en och även om det inte riktigt är min typ av mat var det himla coolt. Min favorit del var nör han gjorde en vulkan utav löken!
 
Hjälp det brinner!!!

 Jag, Kate, Sheri och randim ppl

 John är ju macho

 MAT

 Yummy
 
Idag har vi tagit det lite lugnare. Har känt mig lite halvsjuk så hoppade över kyrkan i morse och skypade istället ett tag med mamma och Gustaf vilket kändes väldigt bra. Efter lunch åkte sedan jag och värdfamiljen minus John iväg på lite ärenden. Vi gick i lite affärer (köpte t.ex. roll-on parfym på Kohls för mitt presentkort) och åkte runt och tittade på området de bodde i innan. Framåt kvällen hämtade vi sedan upp min värdfarmor och så åkte vi ich åt mat på en grekisk restaurang.
 
Stewart var gullig i morse

 Kände mig trygg på Bed Baths and Beyond

 Yeah Iwe're weird hbu?
 
Nu är klockan snart 21.00 här borta och jag planerar att kolla på TV och sova, mår som sagt inte helt 100. Som tur var är vi lediga imorgon på grund av Martin Luther King-day så får en dags extra helg.
 
 //Lollo
 
 


Kommentarer
Anna

Din värdbror är sjukt snygg!!! ;) <3

2014-01-20 @ 07:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback