Bortglömda bilder

Nedan kommer lite opublicerade bilder jag hittat från olika tillfällen under året. Över halva tiden har gått btw och jag börjar nästan känna mig stressad - vad hände? Helt sjukt.
 
Första gången jag var på IHOP för ett par månader sedan
 
The state Fair
 
State Fair
 
State Fair
 
Min vmamma gör i ordning Oceanes hår inför Fall Ball
 
Big balls Downtown haha
 
Juldagsmorgon
 
Ornament exchange i Houston
 
Katie och Nathan på IKEA (med lingondryck)
 
Okej det här är lite mörkt men för några dagar sedan kom John fram till mig och frågade om jag ville se en bild på "a typical white girl". Jag sa ja och så visade han detta, en smygbild han tog på mig. Och jag måste hålla med - jag ser ut som en typisk amerikanskt vit tjej. Tights och oversize t-shirt (amerikanskt mode ni vet), höga skor (visserligen inte uggs men men) med strumkanten som sticker upp, iPhone i ena handen Starbucks i andra, benen i kors. Vad ska man säga haha?
 
//Lollo
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback