Happy New Year!

Vet att jag är lite sent ute men gott nytt år allihopa! 2013 har varit ett helt fantastiskt år för mig med massa nya händelser (flyttade ju t.ex. till USA haha) och kan verkligen känna hur jag växt som person under årets gång. 
 
Nyårsafton skulle jag väl inte vilja säga är en jättestor grej här borta om man inte är i typ New York, men jag ville ändå göra något så efter en middag på Olive Garden (kärlek säger jag bara) följde jag med Anna och hennes värdfamilj + några andra och bowlade. Hade jättekul och fick till och med några strikes så är mycker jobb.
 
Vi var där från 10 till 1.30 och sen åkte vi hem till henne och tände tomtebloss, åt paj, spelade spel, såg på the ball drop i NY som de hade spelat in och hängde resten av natten. Hade kanske hellre varit hemma om jag ska vara ärlig men var ändå en bra nyårsafton.
 
Dagarna sen dess har v'äl inte varit så därjätteintressanta, med höjdpunkter som "gå på promenad med Stewart", "Köpa Starbucks" och "åka till bokhandeln" (köpte btw The shadowhunter codex och fangirl!!!). Har mest legat hemma ochvilat, kollat på serier osv. Typiskt lov alltså.
 
Anyways, här är lite bilder. Anna och jag tog en del selfies om man säger så...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Lollo


Kommentarer
Pernilla Hörwing

Hej Lovisa, vilken toppenblogg du har här. Kul att läsa både för mig som mamma med son som ska iväg samt för min son. Kommer från Linköping så det känns extrakul att läsa om vad du gör. Det är nervöst med att få allt fixat. Lycka till med resten av ditt år. //Pernilla

Svar: Tack så jättemycket!
Lovisa

2014-01-05 @ 20:53:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback