Here we go again

Idag var första dagen tillbaka i skolan igen vilket var väldigt segt. Var visserligen jättekul att träffa vissa personer igen efter lovet men var så himla trött så gick omkring som en zombie hela dagen - tror till och med jag somnade när vi såg på ett TED-talk första lektionen haha.
 
Lite nya lektioner har jag fått också! Eller jag, 1 1/2 kanske. Istället för Character Education har jag Teen Leadership (fråga mig inte vad det är för har ingen aning men läraren verkar snäll) och istället för XC har jag Soccer. Eller ja, idag gick jag faktiskt till track eftersom jag kom med i båda och inte riktigt visste vad jag skule göra, men har ändå bestämt mig för soccer nu eftersom folket verkar roligare där. Mitt nya scema är alltså:

Psychology
Teen Leadership
US History
Lunch
Environmental Science
Math Analysis
English III
Soccer
 

Här är två jättefina bilder på Rachel och mig i science - har saknat henne under lovet!
 
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback