Martin Luther King-day

Hej på er!
 
Idag var jag ledig från skolan eftersom det var Martin Luther King - day. Tog sovmorgon och åkte efter frukosten iväg med min värdfamilj till Penn Square köpcentrum för att göra lite ärenden. Köpte bl.a. lite födelsedagspresenter då min vpappa fyller år i morgon och lämnade in mitt armband hos James Avery för att sätta fast berlocker..
 
Vid lunchtid drog vi till en fransk restaurang i närheten (franskt, japanskt och grekiskt på en helg lol) och åt mat vilket var jättegott och efter ett besök på Barnes & Noble (kan man älska en affär mer? tror inte det) åkte vi sedan till ett annat köpcentrum för att gå på bio. Har velat se About Time hur länge som helst och eftersom de hade den på The Dollar Theather (en bio där det kostar mellan 1&2 dollar att se en film, alltså ca 6-12 kr). Var jättebra i alla fall och inte alls lika sorglig som jag trodde. 
 
Nu har jag kollat på det senaste avsnittet av ph och gjort läxor i ett par timmar, imorgon börjar ju skolan igen...
 
Glömde min mobil hemma så tog typ inga bilder men här är i alla fall tre bilder på mig och John från igår. Han tyckte det behövdes fler bilder av honom på bloggen så igår tog vi lite selfies haha. Vill också påpeka att han googlade "funny faces" för att göra det bra och vi ändå slutade med det här lol...
 
 
 
 
Vill även passa på att tacka farmor och farfar för brevet, gjorde min dag helt klart!

Och just det, ville också säga att jag vet jag har en del osvarade frågori kommentarerna men väntar på lite fler innan jag svarar på dem i ett inlägg. Så om du inte ens hittar det bland kommentarerna är det för att jag väntar med att publicera tills jag svarat!
 
 
//Lollo


Kommentarer
Mormor & morfar

Congratulations to your Oklahoma father Billy on his birthday from Lovisas grandma Carita and grandpa Bengt Hälsningar till dig också Lovisa

2014-01-22 @ 15:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback