This week

Hej på er!
 
Den här veckan har varit väldigt bra. Började ganska normalt med tre dagar av skola, fotbollsträning (har börjat på riktigt nu och går ganska bra bortsett från att mina shin splints är på väg tillbaka), promenader med Stewart, läxor och TV (ph, PLL, Sherlock). 
 
I torsdags var det dock lite annorlunda eftersom vi hade en till pep assembly för basket/wrestling homecoming. Alla lektioner var alltså kortare och istället spenderade vi en timme med att kolla in de nominerade för homecomingking/queen och göra massa andra aktiviteter. Film, sketcher, tävlingar, sånger osv. Är extra kul eftersom jag är senior för vi har ju en egen sektion i gympasalen där vi sitter och varje gåjng får vi sjunga en egen sång osv. Love the spirit!
 
På torsdag-eftermiddagen träffade jag även min coordinator vilket innebar att jag fick lämna träningen tidigare och istället dra till Braums. Amelie från Norge som var med förra gången jag träffade min kontaktperson och Hanna från Sverige som jag träffade på Explorius-träffen i sambad med ambassadbesöket var också där så var kul att se dem igen. Vi pratade om allt från choklad till kläder och hemlängtan så var jättekul.
 
Igår vad det vanlig skoldag igen förutom att vi inte hade något fotboll så efter skolan följde Oceane med mig hem och hängde ett tag innan vi drog tillbaka till skolan för basket homecoming. Var min första skol-match så var väldigt kul, väldigt high school musical-isch. Alla elever har en egen sektion där man står och hejar och stämningen var verkligen på topp. Tyvärr förlorade vi men det var en riktigt bra och jämn match så gjorde inte så mycket.
 
Idag har jag också gjort lite grejer men det kommer nog i ett annat inlägg, det här blev väldigt långt lol.
 
Fick report cards om förra terminen under Panther Time
 
 Homecoming nominees!

 Under assemblyn kunde man tävla om fina priser genom att kasta en basketboll i korgen från mittlinjen (det kostade en dollar som gick till välgörenhet)  Var asgrymt för en kille klarade det baklänges och hela salen bara ställde sig upp och applådera haha. Mrs. Wyle klarade det med vilket var jättekul även om hon kanske fuskade lite bara haha.
 
 Basketkillarna dansade med pom haha.
 
 Cheer !
 
 Oceane och Stewart! Kan man se att hon är livrädd för honom?
 
 PCN ZOO!
 
 Homecoming king and queen!
 
 Jag, Courtney, Kinsey, Anna & Oceane! (Vi orkade inte stå upp hela tiden lol)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback