Lördag - Pop and Cowboys!

Hej!
 
Jag vet att vi fortfarande ligger värsta efter med i schemat men här kommer ett inlägg om lördagen! Började med frukost på Panera och sen åkte vi iväg till pops som ju är en restaurang/affär en bit utanför OKC som ligger på Route 66. De har massa olika läsker i olika smaker (allt från salladsdressing till cola finns lol).
 
Vi hängde där ett tag och köpte dricka och sen tog vi en kort detour för att kolla på en annan attraktion längs vägen - "the round barn". När vi var var klara där åkte vi tillbaka till OKC för att gå på the Cowboy Hall of Fame. Jag hade redan varit där men inte min familj så vi bestämde oss för at ta med dem dit. Tror speciellt pappa tyckte det var väldigt kul! Vi var även i en affär och köpte cowboyg´hattar haha!
 
Lunch åt vi på Texas Roadhouse som ju är en typisk amerikansk restaurang med steak ocj jordnötter - och så världens bästa rolls! De har nåt kanelsmör till och yes girl säger jag bara.
 
På kvällen gjorde vi oss i ordning lite och sen åkte vi allihop - både min familj och värdfamilj - och såg på bio. Har ju velat se The Fault in our stars hur länge som helst men den kom ut i USA precis när jag åkt hem och i Sverige precis efter vi åkt tillbaka så har ju inte kunnat, men nog tog jag tag i det. Den var så himla bra och tror typ alla grät, världens bästa (även om boken såklart var bättre).
 
Efter filmen åkte mamma, pappa och Gustaf tillbaka till hotellet medan vi andra åkte för att hämta upp Rachel. Hon hade varit upptagen resten av dagen men kom ändå och sov över min sista natt i Oklahoma. Vi åkte och åt kvällsmat på IHOP och sen stannade vi uppe hur länge som helst och provade kläder och flumma. Slutade med att vi somnade på golvet trots att vi hade sängar haha.
 








 
 
 
 


Vi satte av ett alarm i western staden som hade byggts upp hehe...... Nej men på riktigt så gjorde vi det, även om straffet kanske inte var såhär brutalt. Ooops



 
//Lollo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback