Nashville

Hej på er!
Okej så igår spenderade vi en heldag i Nashville. Började med att besöka Country Music Hall of Fame vilket var helt awesome, och sen gick vi runt lite downtown. Åt bl.a. lunch på ett ställe med livemusik vilket var coolt! På eftermiddagen åkte i sedan tillbaka till köpcentret brevid vårt hotell och medan mamma och pappa shoppade gick Gustaf och jag på bio. Och nej, inte The Fault in Our Stars - har fortfarande inte sett den, gråter typ - utan 22 Jump Street, Både han och jag har velat se den länge och den var precis lika bra som den förra. Så himla kul haha. På kvällen beställde vi pizza till rummet och badade i poolen. Är. Så. Varmt...
 





 
Hur coolt??

 








//Lollo




Kommentarer
agnes

Hej! Jag har nu en en tid funderat på att plugga utomlands, alltså göra ett utbytesår. Allt verkar jättekul och jag vill verkligen, men jag vet inte om jag vågar. Jag är väldigt blyg och är rädd för att inte få några vänner osv. Vad fick dig att åka? Tycker du jag borde åka om det nu bara är min blyghet och rädsla som stoppar mig?

2014-07-01 @ 11:42:50
Carita o Bengt

Roligt att höra av er igen.Vi mår bra. Kram!

2014-07-01 @ 12:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback